15Rugsėjo
11:00

Kūrybinis seminaras scenos menų kritikams „#scenoskritika“
Seminarą ves Goda Dapšytė (Lietuva)
Dalyvavimas su registracija

Vieta: Klaipėdos kultūrų komunikacijų centras

 

Pastaruoju metu Lietuvos menininkai (ir ne tik) vis dažniau prabyla apie kritikos mirtį, ar bent jau gilios komos būseną. Kultūros spauda skundžiasi skaitytojų stoka, skaitytojai – aktualių tekstų trūkumu, o šiuolaikiniai kūrėjai teigia, kad kritika jų nebesupranta. Kokių priemonių gali imtis rašantieji apie scenos menus šiais inovacijų ir socialinių medijų dominuojamais laikais? Gal į šį klausimą atsakymą siūlo pačios medijos? Tačiau ar išdrįstumėte kritine refleksija pasidalinti su draugais, ne profesine, o jiems suprantama kalba? Kam iš tiesų rašo kritikai? Ar kritikui būtinas konkrečių sekėjų laukas? Į šiuos ir kitus klausimus bus siekiama atsakyti kūrybinių dirbtuvių principu vyksiančiame seminare scenos menų kritikams „#scenoskritika“.

 

Goda Dapšytė (1983) – teatrologė, humanitarinių mokslų daktarė, jaunimui skirto žurnalo „370“ scenos menų kritikė. Ji yra publikavusi kiek daugiau nei du šimtus teatro ir šokio recenzijų, apžvalginių straipsnių ir interviu su kūrėjais. G. Dapšytė yra išbandžiusi jėgas ir dramaturgijos srityje: yra parašiusi keletą pjesių ir kartu su latviais dramaturgu Jāniu Balodžiu ir režisieriumi Valteriu Sīliu Lietuvos nacionaliniame dramos teatre sukūrė spektaklį „Barikados“ (2014). Tad turi ir rašančiojo ir priimančiojo kritiką patirties. G. Dapšytės mokslinių ir praktinių tyrimų sitis geriausiai apibrėžiama kaip raiškos laisvė. Teatro istorijos srityje ji tyrinėja cenzūros fenomeną, o praktikoje – naujas kritikos raiškos formas.

 

 

© 2019 Visos teisės saugomos. Tarptautinis menų festivalis Plartforma   |   Ankstesnių PLARTFORMA festivalių programa - 2018 | 2017 | 2015